Arkadaşlar benim 4 gün önce kanam oldu ve 2 cm açılmam oldu ve iki gün sonra kahverengimsi bi akıntı geldi 5 6 damla kadar bir sonra da sarımsı bi akıntı geldi oda 6 7 damla kadardı 38. Haftadayım bu bebeğin suyumu yoksa nişan mı bilmiyorum doğum ne zaman olur sizce sizinde öyle oldumu hastaneye gidiyorum sancım iki defa tek çok az çıktı arada bi karnım belim çok ağrıyor lütfen yardımcı olun