Öncelikle herkese iyibayramlar
Tecrübelerinize ihtiyacım var🙏 Kontrol amaçlı doktora gittik apar topar sezeryana aldılar yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesinden 35. Haftada oğlumuza kavuştuk 2165gram doğdu daha çok küçük nasıl bekleyeceğim neler yapacağım hiç bilmiyorum lütfen bana tecrübelerinizden bahsedermsiniz bebeğim bian önce sağlıkla toparlansın istiyorum