Gmzlm Her zaman bebek hareketleri aynı olmuyor canım. O da aynı biz gibi bazen enerjik baZen sakinlik istiyor ☺ Benim de 3gündür sakin mesela. Bir de annenin hareketlerine baglı olarak da değişiyor. Anne cok hareketli oldugu günlerde bebek daha sakin oluyor,tam tersi anne sakin oldugu günlerde de bebek cok hareketleniyor. Her zaman aynı enerjiyi bekleme ☺