İlk haftalarda normal olabilir daha alışamıyo babalar, benimkide bazen evin hali ne daha şimdiden, herkes hamile kalıyo abartıyon vs diyodu da yine de yardım ediyodu elletmiyodu uzanma otur dinlen yemek sorun değil diyodu bana tost yapıp getiriyodu. Eşinizin oflaması ayrı işler ona baktığı için üşeniyo olabilir birde öncesi yapmadıgı için bi anda etvah diyo da olabilir ama sevinci de mi yok bebek için? Sevinc,heyecan yoksa ilginç asıl.