Bebehlimmm Kızlar bebeğimin cinsiyeti kız yaklaşık 27haftalık ikrn eşimin bir akrabası kızın olacak hiç çirkinleşmedin değişmedin falan dedi sabahına pat yüzümde iki tane leke çıktı şuan 36haftalığıkim doğumdan sonra gecer mi en büyük korkum o 😭
Semre42 Bebehlimmm gecer canm canimi skma kiz bebekde de insan cirkinlesiyot benim de vucudum benek benek lekeler oldu ayaklarm buyudu cok cirkinim 🙄🤷♀️