sumeyyecans Arkadaşlar merhaba. Graco bebek arabası kullanan var mı? E bebek internet sitesinde gördüm görünüşü çok hoş acaba kullanışlı mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️
Peony Denedik geçen gün. Çok hafif ve katlaması çok kolay geldi bana. Alınabilecek arabalardan bence.