Canım Gebe olsaydın 7 gün gecikmeyle en azından bir testde görürdün ... Beklemek zor biliyorum Olmasada üzülme rabbim hayırlı evlatlar versin kimsenin kucağını boş bırakmasın ..
sanırım kan testide yapmışın olsaydı em azından azda olsa kanda çıkardı en güvenilir test kan testi hakkında hayırlısı olsun