Kızlarrr ayın 6snda detaylı ultrasona girdim kızım yüz üstü yatıyordu doktor bakabildiği yerlere baktı bakamadığı yerler kaldığı için ayın 10nda tekrar gittik bu sefer yüz üstü yatıyordu yüzünü felanda gördük çok şükür. Ama doktorun göremediği bir kalbi kaldı pozisyondan ötürü meyve suyudur çikolatadır sodadır yedim içtim fayda etmedi perşembe günü için bir daha çağırdı tekrar gideceğiz umarım bu sefer görürüz diye umut ediyorum. Bebeğimin gerekli pozisyonu alması için ne yapabilirim? Başına böyle bişey gelen varmı?