Selinaz 30+4 teyim dün çok az hissettim haraketlerini her zamanki gibi değildi hafif hafifti bugunde sabahtan beri bi kac defa hissettim sizce normal mi acile gideyim mi yardım ci olurmusnz🙏🙏
Elisatubis Selinaz merak etme bazen bi kaç gün azalıyor hareketler sonra tekrar hareketleniyor çok uyuyorlar sanırım
Mervednr Selinaz 30. Haftada 2 gün benimde öyle hareketleri çok azalmıştı doktorum uyuyor genelde bu haftalarda hareketlerini kontrol et demişti 2 gün sonra eski haline döndü şükür. Sende öyle takip et canım istersen bi doktora görün şçin rahatlar
1993s Selinaz çikolata yiyip Sol tarafına yat hiç düşünme tv izle rahatla bak görüceksin hareket edicek bence suan uyuyor 😊
GamzeTurkk Selinaz yeri daralmıştır normal canm ama çokta korkarsan git için rahat eder ama son aylarda artık öyle hatta son haftalarda hiç hareket etmiyorlar
Canogul Selinaz benimse geceden beri oyle ya ufacık bi kıpırtı hissediyorum ya da hissetmiyorum bor alde baya hareketli olurdu
Ebiyim Ara ara benim de oluyor doktor her zaman dans edecek değil ya arada bir uyusun değil mi uyusun da büyüsün demişti 😬
Selinaz Canogul simdi çıktım doktordan 1 saat nst ye bagladilar çok şükür hersey normal sanki hastaneye gittigimi anladi haraketlerini hissetmeye başladım ben burdayim diyor
Canogul Mervednr bende 29 haftadayım geceden beri anlayamayotum hareketlerini buda beni korkutuyor uzandım yattım ama anlayamıyorum