Mervenr Arkadaşlar yatak beşik konusunda çok kararsızım hem yatağımın yanında kullanabilceğim hemde uzun süre kullanabileceğim bir yatak arıyorum sizler hangisini önerirsiniz
Senazencir Mervenr ben bi tane yatağımın yanında kullanmak için sepet beşik aldım bi de odasına büyük yataklı beşiklerden sepet beişk de kısım kısım oluyo ben içi geniş aldım 1 yaşına kadar yatar içinde
Mlssa Mervenr Park beşik aldım boş bir odam var orda duruyor,arkadaşımda anne yanı verdi onu da yatak odasına koydum👍🏻 Anneyanı olmasaydı direk park beşiği kullanacaktım kademeli çünkü.
Mlssa Mervenr Çevremdekiler en az 2-3 yaşına kadar kullandılar çünkü kademesi var dediğim gibi.İlk zamanlar üst kademede büyüyünce de alt kademede kullanılıyor,dışarı çıkamıyor büyüsede altta olunca☺️