perice İlk etapta doğumdan hemen sonra mama vermek zorunda kalırsanız bile kesinlikle biberonla vermeyin,şırıngayla ya da çay kaşığıyla verin.Yoksa ciddi anlamda meme reddi yaşarsınız,size 11 aylık anne tavsiyesi.O yüzden biberona gerek yok.
Emzik olarak da avent air ya da avent soft tavsiye ederim.İkisinin ucu da aynı,sadece kenar kısımları farklı.Bebeklerin en rahat tuttuğu emzikler.