trabsfer sırasında cok kasıldım doktorum kasılmayı bırakmazsan narkoz vericem dedi sonra transferimi yaptı ben öyle diyince biraz serbest bıraktım ama akılmda acaba var bir arkadasın ilk denemesinde tutmamıs doktor kasılmaya yormus acaba böyle durum yşayıp olumlu sonuc alan varmı bilgisi olan varmı