Sultanss Kızlar bugün normal dogum yap ali 30 gün oldu (bebegimi kaybettim) ilk başlarda fazla kan olmadı sonra akintiya döndü ve 3 gündür adet kanamasi gibi kan gelio biraz yoğun oluo acaba bi sorun olur mu bole olan var mı endişelenmeli miyim???