14 haftalık hamileyim. 1 hafta önce agrısız bir şekilde meydana gelen kanamamdan dolayı hastaneye gittim. Durmadan kan akıyordu. Hemen hastaneye yatırdılar ve kanamanin plasentanin cevresinden kaynaklandigini soylediler. Dusuk tehdidi olarak adlandiriliyor dedi doktor. Ve yatak istirahati onerdi. 3 gun sonra kontrole gittigimde ise plasentanin rahim agzini tamamen kapattigini gorduk ultrasonda. Yukari dogru da cikabilir boyle de kalabilir dedi doktor. Ama boyle kalirsa sezaryen sart dedi. Ve cok kan kaybi oluyomus normal sezaryen gibi degilmis. Boyle bir durum yasayan varmi kizlar? Plasentasi ileriki haftalarda yukari cikan varmi? Yoksa dusuk ihtimal mi yukari cikmasi? Cok korkuyorum. Ayni durumu yasayanlar yardimci olursaniz sevinirim .