esrazafer Kızlar 32+4 olduk doktorum makat geliş dedi, dönmesi için sol taraf yat, çok fazla yürüyüş yapma daha aşağıya inmesin dedi 2 hafta sonra tekrar gideceğim, sizler dönmesi için bebeklerinizin neler yaptınız ? Döndüğünü nasıl hissettiniz ?
ozlemky esrazafer 38 oldum bugün ne yaptıysam dönmedi 😊 secde pozisyonu yer gırgırlama sola yatmak gibi şeyler öneriyorlar genelde
espalp esrazafer 32+5’im ne yürüyebiliyorum ne ayakta iş yapabiliyorum sanki ayakları aşağıdan çıkacak dünden beri 🤦🏼♀️ 20’lerden beri ters benim oğlan hiç dönmedi desem yeridir 🤷♀️ Dönmesini bekliyorum dün bütün gün yattım uzandım.
SaadetMira esrazafer canim benimki her hafta donuyordu. Bir gidiyom makat, bir gidiyom yan, bir gidiyom kafasi asagida... ama 35 den sonra asagi dondu hala oyle devam ediyor. Donunce zaten gobek cevren agriyor boyle mide agrisina benziyor.
gLycn_ espalp bende 28im canim benim bile ayakta durunca yediğim tekmenin haddi hesabi yok 😧 sanki içimde deprem oluyor gibi bir sarsiliyorum 30lu haftalarda nasil olucak bilmiyorum artik insallah dönerlerde rahatlariz 🙏🏼
espalp gLycn_ bana artık dönmeyecekmiş gibi geliyor🤷♀️Sağ kasığımda resmen bi ayak var 🤦🏼♀️ Oturuşu beğenmezse oraya vuruyor sürekli🤦🏼♀️ Sağ salim gelsinler 30’lar çok zormuş
gLycn_ espalp bende makat gelişliymişim annem son ay döndün kafan hep sol göğsümun altindaydi merak etme döner diyor inşallah dönerlerde hem psikolojikman hem de fiziken rahatlariz canim 🙏🏼
Seyda_syd Benimde dönmedi bu saatten sonrada dönmez herhalde sezeryan olacağım kesinleşti artık sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil 😊
Zynpnisa esrazafer benimde öyleydi valla ben bişey yapmadım kendi döndü bir şekilde heralde ama ben çok gezen biriyim gezerken döndü heralde yoksa ekstra onun için yurumedim çok şükür şimdi 37+2 olduk da daha zamanın var kırk dona girer daha inşallaah bizim oralarda öyle derlerde😍
Zynpnisa esrazafer benimde öyleydi valla ben bişey yapmadım kendi döndü bir şekilde heralde ama ben çok gezen biriyim gezerken döndü heralde yoksa ekstra onun için yurumedim çok şükür şimdi 37+2 olduk da daha zamanın var kırk dona girer daha inşallaah bizim oralarda öyle derlerde😍
umare esrazafer Bunun icin egzersizler var Oncelikle sunu soyleyeyim makat gelisi ile normal dogul oluyor bu imkansiz degil illa sezeryan olmak neyin nesi anlamiyorum sezeryan bi tercih olmamali bilincli olmak lam bebeginizle konusun ona donmesi gerektigini anlatin Kafasinin oldugu yere buz uygulamasi yapin Assahi dohgu isik tutun Bunlari arastirin uygulayin bebeginize bi sans verin makat dogum icin dogum kendisi baslamasi gereken bi eylemdir sezeryandabu tamamen olmuyor hormonlar devrede degil cocuk doguma hazir bile degil her anne dogumun ne kadar onemli bir sey oldugunu bilip cocuguyla uyum icinde. Calismali ...