Ebrumami 38+5 im yürüyüş pilates merdiven deniyorum fakat beyefendide tık yok kanala girmiyor . 😄 dün kuzenimle konuştm dedim böyle böyle endişeleniyorum. Herkesin doğumu bir olmaz benm hiç bir belirtm yoktu kanala girmemişti bi gece birden sancı tuttu ikindiye oğlumu kucağıma aldm dedi. Yani içimizi ferah tutalım mecbur stres daha kötü . Benm doğuma dair nerdeyse sıfır belirti arada bir yalancı sancı olmasa hamile olduğumu bilmem o derece