[silindi] Arkadaşlar ilk defa tüp bebek yaptırdım bugun transferimin 7. günü cok farklı duygular içindeyim bazı yerlerde ilkte tutma olasılıgı düşük yazıyor doktorum bülent tıraş acaba bu dogru bir söylentimidir
Mislimelek [silindi] valla ben samsunda fakülte hastahanesinde yaptırdım ve ilk seferde tuttu hemde ikiz. Üstelik 20 gün sonra 40 yaşıma gireceğim 😊şuna da çok şükür 22+2 haftalığız oğullarımla. 🧿darısı başına inşallah
mk123 [silindi] bende tup bebekle hamileyim ilk denememde tuttu şükür, olumsuzluga kapilmayin, allaha birakin kendinizi insallah hersy yoluna girer, rabbim hayirlisiyla gebe kalmanizi nasip etsin💕, sonucu yazarsinz merak ettim
Lamelif [silindi] ilk de tutma olasılığı diye birşey yok canım kesinlikle Allah ne zaman nasip ederse o zaman
Aminem2020 [silindi] benimde ilkinde tuttu cnm insaAllah sende hayırlı haberler alirsin stres yapma sakin herşeyin vakti zamanı var Rabbim tez vakitte isteyen herkese nasip eder insaAllah 9.gün ben kan testiyle öğrenmiştim
Nhlaslan [silindi] kendinizi o güne odaklamayın. Kafanızı dağıtacak şeyler yapın, fazla yorulmadan... stres yapmamak cok önemli. Bende ilk Tüpbebek denemesinde gebe kaldım. Rabbim isteyen hiçkimsenin kucağını boş bırakmasın. Herşeyin bir zamanı varmış. Hayırlı zamanda hayırlı evlat sahibi olsun herkes 🤲
[silindi] Doktorum transferimde biraz zorlandı kasıldım diye kasılmaya devam edersen narkoz vercem dedi sonra yaptı transferinondan korkuyorum acaba kasıldım bişey olurmu diye böyle bir durum yaşayan varmı
Esraesrasoner [silindi] kalitesi çok güzeldi ikiside 5. Gün embiryosudu ve 2. Si donup çözülen embiryosudu nasip
laboratuvarbebegi1 [silindi] Yok canım öyle düşünme tamamen nasip kısmet benim ilk denemem tuttu 20 haftalık olduk çok şükür 🙏
laboratuvarbebegi1 [silindi] bu arada 6.gün evde normal idrarla öğrendim silikti sonra kan verdim 22 çıkmıştı 12.gün 361di hayırlı haberlerini bekliyorum banda söyle olur mu🙏
[silindi] laboratuvarbebegi1 😘ülkemizde hala başkasının derdine üzülen duaeden insanların olması ne güzel 😀teşekür ederim vericem haber yazıcam burdan
laboratuvarbebegi1 [silindi] Yaşadıklarını anlıyorum zor bir süreç Rabbim yardımcımız olsun gönlünde çiçekler açtırsın inşallah dualarım seninle 🌼
Desent [silindi] ben de varım ilk seferde başarılı oldu transferim😊 Umutsuzluğa kapılma Allah ol der olur🙏
[silindi] Desent trabsfer sırasında kasıldınızmı cok beni doktor uyardı kasılma diye yine cok kasıldım sonra yaptır transferi ama akılmda acaba bişey olmuşmudur diye dönüyo