İyi bayramlar. 2 aydır korunmuyoruz fakat hala bebeğimiz olmadı halbuki 2. Gebelik daha cabuk olur demişti çevremdekiler. Son adetim 7 ağustos 19 ağustosa doktor randevusu aldım eğer bi sorun yoksa doktorum bana nasıl bi yol gösterecektir. Gidip tecrübe edinen var mı aranızda?