eddya haftanın icerisindeyim. Dün akşamdan beri karnimda hafif bi ağrı olup geciyordu. Gece bu ağrı daha şiddetlendi yarim saatte bir vurdu yaklaşık 30 saniye kadar da sürüyordu. Sabah lavaboya gittiğimde pecetede kanlı sümüksü akıntı gördüm. bu nişan mı oluyor. Eğer nişansa doğum kaç gün içerisinde gerçekleşir.
Elininanasi eddya canim gittinmi doktora.bende 38 hafta icerisiindeyim ama henuz yasamadim.seninki gelmek isdiyor galiba🤭Ay saglijla gelsin insallah
cavbella eddya büyük ihtimalle nişan o☺️ ne zaman geleceği de belli olmaz yarın da gelebilir bir hafta sonra da sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☺️
Bsyldrmdlk eddya hemen gitmeyin bence doktora normal doğumsa. Sancılarınızın süresi daha sıklaşsın öyle gidin.
Betttt eddya canım evet nişan. Benim 37+0 da gelmişti 4 gün boyunca gelmeye devam etti 5. Gün suyum geldi doğumum oldu.