Enna ben de 12. Haftamda zehirlendim 3 gün boyunca çok şiddetli kustum. Doktorum hiç bir şey vermedi besin zehirlenmesi vücudun kendi kendine atacak sakın susuz kalma kussan bile içmeye devam et dedi. Günde 5 litreye çıktı o zaman su icmem. Bebeğim de bi sorun yoktu, yine doktorum merak etme kordon bagı zararlı seyleri hemen bebeğe geçirmiyor onun çok güzel bi koruma kalkanı var sen kendine dikkat et dedi. Tabi ben o kalp atışını duyana kadar öldüm öldüm dirildim.