nildanil kızlar 19+2 yim sabah uyanınca karnımın küçüldüğünü fark ettim dün cok yorulmustum o yüzden bebeğide pek hissetmedim endiselenmeli miyim acaba ?
Melektrk nildanil merak etme canım bugün düzelir ben yorulduğum günler de öyle hissedemiyorum pek çok nadir dün çok yorulmuştum şimdi sabahtan beri yatıyorum kıpır kıpır