Bebisim_1208 bıçak saplanıyormuş gibi bir ağrı bende yaşamıştım doktorum rahim genişlediği için rahim bağları esniyor o ağrı yapıyor demişti. Bebeğiniz büyüdüğü için olabilir. Bende bir haftadır hareketleri hissetmeye başladım bebek hareketleri biraz daha masum oluyor daha narin 😊