Haticengin17 Sabah uyandıgımdan beri göğsümde acayip bir acı uyuşukluk hissi var dokunamıyorum uc kısmı acayip sızlıyor bu durumu yaşayan varmı 37+3 üm
bilnazo68o Haticengin17 goguslerm benimde hassas.yumusadi hatta iyice .37+5 olduk . uclarindada aci sizi var biraz
MrsG Haticengin17 37. Haftadan itibaren Lansinoh krem kullanabilirsiniz doğuma kadar. Emzirirken de kullanılıyor bebeğe zararı yok. Tavsiye ederim çok iyi krem.