Bugün 39+4 günlük oldum hala bi Doğum başlamadı sezeryan olmaktan çok korkuyorum düzensiz sancılarım adet ağrısı gibi ağrılarım var ama bi türlü doğmayacakmış gibi geliyo bana. Erkek çocuğu geç doğuyo derlerdi de inanmazdım. Meryem ana otumu şimdiden koysam suya etki eder mi acaba onu bile düşündüm ne yapıcam akıl verin kafayı yicem zaten iri bebek 4 kilo 100 gram durdukça da kilo alıyo nasıl doğumu başlatabilirim