issss 33+4 haftaligiz oyle sert hadeketler yapiyor ki sabaha kafaf 10 dakika bile uyumadim.gece 12 den sabah kadaf hareket etdi. sizdede boylemi acaba? Bu kadar hareket normalmi?
Esradgc issss normal canım 30 dan sonra uyku yok zeten 🤣 bende 36 dayım bazen çıkacak diye korkuyorum 🙈
Heisenberg issss Bu uykusuzluğun çözümü varsa söylesin biri😅 3 aylık oğlum var gece 02.50den beri gözümüzü kırpmadık gözüm çift görmeye başladı artık :)
bsrsl_2016 issss bn 30. haftayı yeni doldurdum gece uyuyorum ama dönerken hep uyaniyorum.. sabahta erkenden uyanıyorum.. daha uykusuz geceler mi bekliyor yani beni ,😣
Esradgc bsrsl_2016 az bi zaman daha geçsin evet bu günlerini ararsın ilerki haftalar daha zor 🤣 ben gece 4 de uyanıp sabaha kadar oturduğumu biliyorum uykum var uyuyamıyorum
sariselin issss ben de 34 haftalığım. Hareketleri arttı, kol bacak ne varsa çıkarıyor 🤣 hayırlısıyla az kaldı sabredicez🙏🙏
bilnazo68o issss biz 37+5 olduk. Masallah oglusum okadar hareketliki.normalde yeri daraldigi icin azalmasi lazim :D bizimki son gaz devam.ne gece ne gunduz. Bu cocuk hic uyumuyo diyorum.hareketli olmasi iyi bisey
Cagla29930 Dün gece bende uyuyamadımkenimkisi içerde pijama partisi veriyordu resmen 🥳eşim de dün o kadar tatlı yedin ne yapacaktı ki çocuk içerde diyor 🥰
Gagacim Haftadayım dün gece ilk defa uyuyamadım çarpıntım oluyor bi de içimde bi sıkıntı var derler ya öyle bi sıkışıklık oluyor bazen bi de oğlum var 15 aylık dün yataktan düştü 😢 o kadar korktum ve üzüldüm ki burnu ve alnı yaralandı normalde çok soğuk kanlıyımdır ama hamileyken aşırı telaşlıyım
Desent issss 31 haftadayım arefe gecesi aynı şeyi yaşadım ben de ödüm koptu sabaha karşı eşimi uyandırdım hatta. Gündüz de çok hareketliydi ama gece hiç durmadı. Ne anlama geliyor ki