Busebuucan benim doktorum ilk 4 aydan sonra boyamama izin verdi 6.ayımda bir boyattım , şimdide doğumuma az kaldı tekrar aordugumda boyatanilirsin dedi ama silikon paraben içermeyen bitkisel bir boyayla diplerine değdirmeden ve ovma işlemini kuaföre yaptırmadan .Bir çok insan boyuyor artık hiç bi sıkıntıda olmuyor, kuaförde boya yapılan kokan ortamda bekleme ama ben dısarda bekledm boyattıktan sonra