37+6 da gece saat 02:30 da suyum geldi uyuyordum ilk hissettiğimde işediğimi düşündüm ayağa kalkınca baya bir su boşaldı ama zaten arefe günü sümüksü yapıdaki nişan gelmişti.Hemen hastaneyi aradık ebe ile görüştüm fazla vakit kaybetmeden gelmemizi istedi anladım ki bu gidiş o gidiş olacak, bavulumuzu alıp çıktık yola bayram tatili nedeni ile kendi doktorumuz marmarise gitmiş şansımıza çok daha iyi bir nöbetçi doktor vardı sabaha kadar bekledim açıklığım 1cm di ve suni sancı ile deneyelim dediler bende istemedim zaten kendi doktorumuzlar planladığımız epidural+spinal kombineli sezeryandı.saat 10 gibi ameliyathaneye alındım biraz panik oldum kustum vs hemen bir müzik açtılar doktor çok heycanlıyım güzel birgün olacak dedi ve birde ne göreyim evladım göğsümde (bu kısmını Rabbim isteyen bekleyen her kuluna nasip etsin)biz babası ile salya sümük eşimle oğlum gittiler bende diğer kısımlar için kaldım,çok güzel bir operasyondu dikim kısmına gelince çok hafif bir sakinleştirici teklif ettiler biraz heycanlıydım sonra bi güzel içim geçmiş ameliyathane çok aşırı soğuktu titredim ama herşey çok güzel geçti, bayramın 1.günü evladımız el öpmeye gelmek istedi.
Tavsiyelerim;
inanın herşey kafada bitiyor
ilk emzirme göğüsler çok acıyor garmastan krem lansinohdan daha iyi geldi ve haftalar önce başlamıştım bu kremi kullanmaya,
hastanede kremi sürüp ğöğüs pedi ile kapatmak tam bir işkence kuruyor ve yapışıyor daha can acıtıcı, odamda ğöğüslerim dışarıda gezdim daha iyi hissettim,
Sonra bir arkadışım bana kalkan verdiği aklıma geldi hemen eşimi eve yolladım ve kalkan geldi avent şeffaf bir kalkan onunla öyle bir rahat ettimki ğöğsümü kremleyip kalkanı taktım ne kıyafete nede pede temas etmediği için çok rahat ettim ve arkadaşıma dua ettim
ve sadece dependin çok faydasını gördüm şuan hala depend var üzerimde
hamiş arkadaşlarım rabbim yar ve yardımcımız olsun evlat kokusu çok çok bambaşka imiş beni layık gören Rabbime şükürler olsun