Gayet açık ve net söyleyebilirsiniz kargonun açılmaması gerektiğini, yaptığının yanlış olduğunu. Belki iç çamaşırı sipariş verdim yani neden açıyor ki. Özel eşya o. Bi daha açma demek zor değil emin olun ☺ Şimdi susarsan hep aynı Şeylerle karşılaşacaksın. Herkes yerini bilecek ✋🏻