Bsyldrmdlk En son ayın 9 unda muayeneye gittik son zamanlarımız olduğu için 10 günde 1 kere gideceğiz ama şunu öğrenmek istiyorum ayın 19 unda gittiğimde muayene ücreti öder miyim? Tam 10 gün olmuş oluyor yeni kayıt mı açmam gerekiyor.
Sumeyye_g Bsyldrmdlk kontrolünüz geçmiş olur tekrar kayıt yaparlar ücret ödersiniz 18 inde gidin bişey olmaz
Elifdikel Bsyldrmdlk kontrol süresinden faydalanıp tekrar ücret ödemek istemiyorsaniz 18 inde gitmeniz lazim muayene olduğunuz gün 10 güne dahil oluyor
YagmurDaskn Bsyldrmdlk Muayene ücretini ödediğiniz gün 1. Gün olarak geçiyor. Ona gore hesaplayıp gidin bence
Minikkuzucuk Muayeneye gittiğiniz günü de dahil ederek sayiyorsunuz, bu durumda 11. Gün oluyor sizin. geçen gün sekreter birine söylerken duymuştum.
DnzNhr Bsyldrmdlk ben birinci hastanesine gidiyorum özel orda 15 gün muayene ameliyat olanlar için ise 30 gün süre yazıyor ve kesin yani emin olmasam zaten yazmam 🤗👍🏻
Morkelebek01 Ben sağlık personeliyim. Bazı özel hastaneler ve klinijker 10 gün o yönetime bağlı bir durum