herkeze iyi geceler 05.28 itibari ile 🤣 41 haftadan sonra yarrabi sukur bende yazabilcem hikayemizi 🤣 artik icimde kaldi diye tamamen garanti verdigim oglum dogdu 🤣 26 temmuzda cuma gunu hastaneye gittim kontrele 27 si dogum gunum hemde evlilim yil donumumdu dogsun istiyodum ama hala acilma sanci yoktu doktor 42. haftayi bekleyelim dedi oturdum koltuga ya sezeryanla alirsin yada gitmem dedim gitme otur yemek yeriz flan dedi🤣 ama nasil agliyorum bu haftalarda dogum yapan bilir hem cok agirlasiyosun hemde acilma ve sancisiz bekliyosun neyse gel gelelim ntsye tekrar baglandm doktor haklisin sen alalim artik acilmada 0 dedi kagitlari verdi yatisini yap flan dedi ama ben direk hastaneden disari ciktim esimi aradim hadi gel dedim belki 40 saniyr snra bi araba durdu kapiya esim 🤣 hangi ara ciktin isten 🤣 bi agliyo git cantayi al gel dedim o ara ben islemleri yaptirdm giydirdiler beni bi yandan dua ediyorm bi yandan girmeden esimi goruyum istiyorm cok skur gordum ama keske gormeseydm esim ic ceke ceke agliyodu girdim amelyata etrafima baktim korktm bi kadin geldi belinden igne yapcm sakin ol dedi orda stajer bi oglan vardi bakrmisin dedim yanima geldi elini tuttum 🤣🤣 insan siginck bi kisi ariyo 🤣hic acimiyo normalde ben damar yolunda bile bagiran biriyken hic acimadi igneyi vurdu 3 dakika snra bebegi gosterdi ne zMN aldi ne zaman yapti bilmiyorum ben salya sumuk agliyorum🤣 snra bebek gitti doktor beni dikerken icimde kitle buldu kistmis onuda aldi o arada bi hasta bakici aglamami gormus geldi cikana kadar elimi tuttu basimi sevdi diger elini tuttugum stajer ben kustum o temizledi yattigim yerde bana muzik acti oynadi karsimda o ikisi haric dgerleri kopek gbiydi 🤣 odaya ciktim 2 saat snra kalk yuru dediler kalkamadim bagirdilar cagirdilar 6 saat oturdum snra esim kaldirdi hic basim donmedi esjm gazim ciksin diye sevdigim yiyeveleri koymus masaya onlari yeyim diye 1 saat sonra gazimi cikardim 🤣gece hastanede gezerken doktor gordu ertesi gun cikis verdi 🤣 cunku 1 saniye oturmadim aksam 6 dan sabah 11 e kadar gezdm 😂🤣 keske vermeseydi ben lohusalik deprosyonuna grdim buda hamilelik boyunca evden cikmamdan kaynakli cunku cikacak yer yok bildiginiz köy bu neyse 1 hafta hergun acildeydik cocugu gormek dahi istemedim doktorlar bana agliyodu yazik nasil olcak diyodu aglama krizleri kalp agrisi bas donmesi agzina su dahi koyamama gbi seyler yasadim surekli makinalara bagladilar neyse esimin destegiyle 2 hafta icinde atlattim cok sukur allah kimseye yasatmasin 🤣kisa keselim iyikide sezeryan olmusum diyorum kendimce 55 le hamile kalip 80 le dogurdum😃 suan 60 tabi bogazimi tutup sadece sut corba gbi seyler yiyorum sezeryan karni diye bisi kalmadi bu sizin elinizde korse kullanmadan hic oturmadim ama surekli is yaptim gezdim ta ilk gunden eridi gitti en buyuk yasadigim tecrubeler
- kesinlikle karnindayken daha iyiyidi diycen diyenlere kizmayn kesinlikle haklilae 😂😂
- agiz mendili ve battaniye kesinlike bol bol alinmali asiri kusuyo
- 3 tane hastane cikisimiz vardi baska hic birsey almadim hala o 3unu giyiyo az kiyafet 🙂
- hamileliginjzde gerektigi kadar gerekirse heegn gezin 😂
-sezeryan olacaklar en buyyk yarar hasta bezi o kadarmi iyi olur kesin tavsiyem
-sezeryanda hemen sut gelmiyo hatta benim hala yok mama iciyo hem emiyo ama gelmiyo kesinlikle mama biberon koyun cantaniza
-hamilelikte hep.hamilelege baktim bebek bakimini okumadim kesinlikle okuyun gece gunduz cunku gaz sancisi diye bir illet var aboo 😂🤣
-akliniza gelen herseyi acik acik sorabilirsiniz herseyi cevaplaym 🤣 gece mesaisinden herkeze iyi geceler hakinizi hellal edin uzun oldi
-