Lavaboda kendiliğinden akıyor yatakta kendiliğinden akıyor yururkende tutamıyorum doktor son muayenede kafası yerleşmiş dedi acaba baskı yaptıkça idrar mi kaçırıyorum bez koydum baya ıslanıyor bebek bezi ama tam dolmadı ne yapsam bilemedim çocukta hareket ediyor o hareket ettikçe akıyor sizce ne yapmalıyım herkesi uyandırıp hastaneye gitmelimiyim