Hikayem1 Kıızzzlar kaçıncı haftadayken kalp atışını duydunuz ve bebeği gördünüz mü o zaman?? Ben 6+4 oldum acaba ne zaman duyabilirim ve görebilirim?
Muallimehanim Hikayem1 Ben 4 haftalıkken keseyi görmüştüm 7 haftalıkken randevu vermişti hem bebeği hem de kalp atışını duymuştuk
Sermec Hikayem1 bende 6+6 haftalık hamıleyım cnm 2 hafta önce 4+4 ken keseyı gördüm 2 gun sonra da kalp atısı için gıtcem inşallah duyulur