Seda_123 Eylül başı gibi gidicem doktora ya yemek yemek istiyorum ama yiyemiyorum miğdem çok bulanıyor canım ya ben normalde bide ilaç içemiyorum ilaç felan verdi direk daha içerken öğürüyorum karnım davul gibi oldu bide bugün ilk defa kustum indi karnım daha sonra tekrar şişti gazdan herhalde bu şişkinlik