Bizimde 5 senedir olmuyordu sadece bende kist vardı ve doktor tedaviye ihtiyacın yok sadece biraz kilo vermelisin diyordu ama tabi kistten dolayı veremiyordum ben 2 sene boyunca bi sürü tedavi gördüm boş yere sonra boşverdim ve zayıflamaya karar verdim ramazanda kilo vermeye başladım 2 ayda 13 kilo verdim tabi bu arada internetten aldigim bir cayi kullaniyordum onceden hep hamile kalayım diye ilişki oluyodu resmen o iki ay nasilsa kalmam diye sadece keyfine yapiyoduk🤭 ve hiç beklemediğimiz anda hamile olduğumu öğrendim hatta her zaman adetim gecikiyo diye nerdeyse gecikmeden 10 gün sonra test yaptım yinede beklemiyordum bide baktım cift çizgi. Sana tek tavsiyem bu kadar kafaya takma kendine başka uğraş bul bi kac ay sadece akışına bırak..