Benim büyük kurtarıcımdır kendileri. Yıkadım sakladım ikinciye :)))
göğüs uçlarım yara olmuştu bir arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım. Emzirme sütyenimi takıp göğsüme yerleştiriyordum. Göğsümün ucu sütyene değmiyor Kalkan’ın içinde boşlukta kaldığında hızla iyileşti ikinci Doğumdan hemen sonra takmayı düşünüyorum yara olmadan