Selam kızlar karnım çok büyümefiği için sanırım bebek kalçama çk yükleniyor acı yemediğim ve ishal oldgum halde çıkış yolu şiş ve tıkalı olduğu için 3 gündr karın ağrısı ve gazdan ölüyorum. Bugun artk dayanamayıp az bi sabunu fitil yaptım biraz zrlayarak tuvaletimi yaptım peçetyle bastırarak. Dışkının içerisinde beyaz don yağya benzer parmak boğumu kadar bişi vardı peçeteyle ezdim yumuşack yağ gibi birşey kokusuzdu kafama takıldı. Olan varmı aranzda birde bu basurla nasl başa çıktınız. Zeytin yağda denedm krrmde aldm ama nafile.