Cansuumut Selam arkadaslar... ilk dogumunuz ne kadar surdu ..?? 18-36 saat diyorlar daha kisa sure de normal dogum yapanlar var mi???
sevginanc Cansuumut Gece 12-1 gibi hafif sancılarım başlamıştı 3.30 da hastaneye giriş yaptm 11.40 ta doğumum oldu 😊
Emreyigit Cansuumut ben hep bu korkuyla gittim kisiden kisiye degisiyor tabi ama öyle düsünerek kendini korkutma 1 saat sancı çektim sancılarım 4 dk ya düştü. 12 de hastaneye giris yaptim 02.25 de bebeğim doğdu
Cansuumut sevginanc Allah bagislasin peki soyledikleri kadar ilk dogum zor mu ? Biliyorum kisiden kisiye degisiyordur ama sizde nasildi?
sevginanc Cansuumut Sancı olarak 8 cm açıklıktan sonrası zordu.Doğum anı da ben ıkınmayı beceremediğim için benimki biraz zor oldu ama dediğin gibi kişiden kişiye değişen bir şey 😊 şuan ikinci bebeğime hamileyim 35 haftalık.İnşallah yine normal doğum olur 😊
Cansuumut sevginanc Rabbim saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin insaAllah❣️ Rabbim yardimcimiz olsun
Cansuumut Emreyigit ne guzel Rabbim sana bagislasin insallah saglikla gelir basima ne gelecegini bilmedigim icin biraz korku var yapabilirmiyim sag salim gelsin yanlis bisey yapmayim endisesi var Allah buyuk....