Dilekakca 4tane belfıtığım var arkadaşlar şuan 34.haftamdayım doktorum sezeryan senin için daha iyi olur dedi çünkü Doğumdan sonra ağrıların olabilir dedi.şuan 2gündür aşırı bel ağrılarım başladı napacağımı bilmiyorum 🤷♀️
Defnem_11 Dilekakca Geçmiş olsun bende de var maalesef ve beni çok zorluyor biraz iş yapsam iki büklüm oluyorum eğilip doğrulurken çok ağrıyor