Hamileanneler_25 3 aylık oldum artık bebeğimi ögrendigim de zaten 1 aylık olmuştu 1 aydan sonra başladım folik asite şimdi 3ncu aydayız kullanmaya devam edeyim mi birakaym mı sizler ne zaman bıraktınız
Htcgkn7301-- Hamileanneler_25 Ben öğrenince başlattı doktor 38+2 yim ve bugün bitti daha yenisini alma dedi dr demeden bırakmayın
Serpilsaltikalp Hamileanneler_25 bana doktorum 16. Haftada gittiğimde elindekini bitir sonra gerek yok dedi. 16 da bıraktım. Ama doğuma kadar devam et diyen doktorlar da var. Doktorunuza danışın bunu
Temelailesi Hamileanneler_25 hamile kalmadan 4 ay once basladim. 14. Haftama kadar devam ettim. Ama doktorum soyledi birakmami cunku demir hapina basladim icerisinde folik asit varmis.
gezentianne haftada zaten rutin kontrole gitmiyor musunuz ikili test ve ayrıntılı ultrason falan ben o zaman gittiğimde artık içme diyip demir ve multivitamin vermişti
Ahmeturas Serpilsaltikalp benimde ayni sekilde oldu farkli ilaclarla devam ettim folik asitle isim o haftalarda bitmisti 👋🏼👋🏼
Seda_123 Hamileanneler_25 Ben tam 3.ayımda bıraktım folik asitim bitmişti zaten doktor içmene gerek yok dedi kan ilacı ve vitamin verdi
Turna20 Ben imom kullandım 13. Haftada vifolic e başlattı. İçerikleri aslında aynı ama bende anlamadım
Busrabora Hamileanneler_25 ben ilaç değişikliği yapmıstım doktorumun tavsiyesiyle yine bırakmamıstım yanı vitamin takviyesini
Akademisyenanne Hamileanneler_25 saglik ocagi 12. Haftada folik asiti biraktirip demir ve vitamine baslatiyor. Sevlet hastanesindeki kadin dogum doktoruna sormustum. Biz 14. Haftaya kadar kullandirtiyoruz folik asiti demisti.
Xeze Hamileanneler_25 folik asit çok önemli bırakılır mı?? Gebeliğin sonuna kadar içilir. Doktorun büyük ihtimal 12. Haftadan sonra vitamin verecek onun içinde de folik asit var. O zaman bırak diyecek.
aynurkkts Hamileanneler_25 benim doktorum 3. Aya kadar kullandırdı sonra bıraktırdı. Ama herkesin ihtiyaçları farklı olabilir. Doktora danışmak lazım.
Ozgdnc Ben 9.haftamdayim. doktorum 14.haftaya kadar kullanmayı tavsiye ediyorum dedi. Siz rutin kontrolunuzde doktorunuza danışın
CansuDurmaz Hamileanneler_25 bende sizin gibi bir aylıkken öğrendiğimde başldım kullanmaya 12. Haftada ikili tarama için gittiğimizde doktor vitamin ve kan ilacı yazdı ve folik asiti bırakmamı söyledi. Tabiki herkes de bu durum böyle olmayabilir. Doktorunuza danışın bayramdan sonra bence 😊 bu arada herkese iyi bayramlar dilerim. 😊
Hamileanneler_25 CansuDurmaz demir ilacı kullanıyorum da vitamin vermedi ikili tarama sonucum çıkınca tekrar gitcem o zaman söylycem bakalım verecek mi
Mucizem_1 Bende folbiol kullanıyorum.doktorum çeyrek ic yeterli dedi.ben bazen çeyrek bazen yarım içiyorum.ne bilim çeyrek cok az geldi bana .
Bahar2 Mucizem_1 bende aynı ilacı kullanıyorum bana çeyrek iç demedi zaten folik asit vücutta depolanan bişey değil kullanılıyor fazlası atılıyor ben günlük bir tane içiyorum