Benimminikim sonuna kadar da harika gider hamileliğin inşallah 😌 beslenmeme çok dikkat ettim zararlı şeylerden hep uzak durdum mümkün olduğunca doğal beslendim ama her gün yediğim şeyler vardı kilo almaları için. Muz, maden suyu, kaşar, kavun, badem, fındık, ceviz, 25. Haftaya kadar avakado, süt, yoğurt ve son olarak kefir. Meyvesiz günüm geçmedi hiç. Su 3 lt altında içmedim hiç. Genetik mi bunlar mı etkiledi bilmiyorum ama özellikle dikkat ettiklerim bunlardı inşallah tombiş tombiş olur miniklerin ☺️