Girlmom Eda07 bende takamıyordum emzirme sütyeni aldım içine göğüs pedi takıyorum uçları belli olmuyor çok rahat gerçekten 👌
Serenty Eda07 canım kapli atletler avr ondan alsana benim daha 10. Hafta ama ben bile daraliyorum onlardan kullanıyorum
LINDAMAY Eda07 göğüslerim büyüyüp hassaslaşınca emzirme sütyeni aldım. İlk 1-2 model vücut yapıma uymadı ama sonunda doğru modeli buldum. 5/6 tane aldım inanılmaz rahatlar zaten emzirirkende lazım olacak şimdiden çaresini bulmuş oldum
Kfkf Eda07 emzirme südyen takıyorum ben büyük aldım zaten penye dene istersen ben 4 aylıkdan beri sudyen takmıyorum büyüdüler hemde agrıyordu
Demirleblebi Eda07 hamile sütyeni yada yarım atlet şeklinde penye olanlar rahat. Birde ben bir kez onlardanda bunalınca meme ucuna yara bandı taktım. Yapışkan olmayan kısmı uça gelince hiç rahatsız etmiyor ve üç belli olmuyor😉