Merhaba arkadaşlar artık bende anlatabilirim doğum hikayemizi
ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı ikincisini uzun süre düşünmedim hep aynı olacak gibi geliyordu yaş 29 olunca artık bir çoçuğum olmalı diye düşündüm ve hamile kaldım. Bu sefer herşey çok güzel gitti allah yardım etti bize hiç sorun yaşamadım desem yeridir kafa olarak çok rahattım çünkü allah eğer isterse olur diye düşündüm hep hiç stres yapmadım 29 Temmuz’da kontrol için gittik doktora nts ye girdim yaklaşık 40 dk nts de kaldım kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı bir anda 9 ay boyunca rahat olan ben huzursuz oldum birşeyler ters gidiyordu hissetmiştim ntsden çıktım eşim neden uzun sürdü dedi bilmiyorum ama birşey oluyor korkuyorum dedim neyse muayene olmak için girdik doktorun odasına nts kağıdını verdim apar topar tekrar ultrasonla kalp atışlarına baktı bebeğimin kalp kalp atışları çok düşmüş Özlem sakin ol ama normal Doğum yapman imkansız bebeğinin kalbi buna dayanmaz atışları çok düşük acil sezeryanla almamız lazım dedi ben ağlama krizine girdim kendimi susturamadım yatışım yapıldı odaya aldılar serum bağlandı hava verildi nts ye bağlandım nts Makinesi sürekli ötüyor ben korkudan ne yapacağımı bilmiyorum sürekli ağlıyorum 10 dk sonra hemen sezeryana girdim belden aşağısınınuyuşturdular ve bebeğimi o şekilde dünyaya getirdim.onu ilk gördüğüm an hala hafızamda inanmak o kadar zor ki o benim ya benim bir parçam sezeryandan sonra 2 gün hastanede kaldım en zoru oydu bebeğim hiç durmadı ben hemen ayağı kalkmak zorunda kaldım 2 gün hiç uyumadım allahım sen ne kadar büyüksün ben uykuya aşık biriyim ama 2 gece sıfır uyku ya birşey olursa telaşı neyse evimize geldik ve nerdeyse 15 günlük olduk bile allahım herkese bebeğini kucağına almayı nasip etsin isteyen herkese bebek sahibi olmayı nasip etsin tarifi yok bu duygunun aşk yaşıyoruz resmen bakmaya koklamaya doyamıyorum.
Bu arada birkaç Önerim olacak benim en çok memnun kaldıklarımı yazmak istiyorum
lansinoh göğüs ucu kremini şiddetle tavsiye ediyorum ben son iki ay kala kullanmaya başladım ğöğüslerimde yara falan olmadı çok rahat ettim.
lohusa atleti mutlaka 2 tane bulundurun annem hem südyen hem atlet aldı ama atlet daha kullanışlı südyene hiç gerek yok.
yeni doğan takım alırken mutlaka cm sine bakın derim bizim aldıklarımızın bir kısmı büyük geldi.
Şuanda aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım.
umarım çöm sıkmamışımdır.