Alya_derinim Haftada bebek hareketlerini aşağıda hisseden var mıydı ??bu normal mi 21.haftada bebek hareketleri nerede hissedilir ..?cevaplarsanız sevinirim 🥰
Duuyguum Alya_derinim 20. Haftama kadar hep göbeğe yakın yerlerde hissettim 21 de vajinamdan çıkacak gibiydi rahatsızlık duyunca dr a gittim herşey normal çıktı sonra normale döndü ama yine ara ara aşağılara indiği oluyo canm benim
azizeguneyy Alya_derinim benim göbek deliğimin hizasında ilk zamanlar aşağıdaydı büyüdükçe yukarı çıktı hatta böbreklerime kadar tekmelerini hissediyorum
Mirayecemm Alya_derinim benim de aşağıda ama her gün hissediyor musunuz benim hissetmediğim günler oluyor 🤦♀️ 21+3 doktora gittim her şey normal
Alya_derinim Mirayecemm hergün hissetmiyorum bende bazen iki üç gün geçiyor aniden hissediyorum normal dedi doktorum ama yine de her gün hissedeceğim günler gelsin istiyorum inşallah ☺️Teşekkürler cevabın için
ELAYMirzeyeva Mirayecemm ben 26 haftamdaydim.21 haftamda cok az haraket ediyordu.simdi tekme tokat)))