Aliayse yumrtlamanın üzerinden kaç gün geçti canım ben 12 gün geçince yapmıştım çıkmamıştı çoook silik nokta diyebilirim üzülmüştüm olmadı diye çizgi bile değildi çnkü daha sonra 19gün adetimdende 7gün geçince belirgin oldu moralini yüksek tut ben 8ay denedim 2kürtaj 1 kimyasal yaşasım dedim olmıcak artık bu ayda istemiyorum yıprandım çok piskolojik olarak dedim ve o ay gebe oldugumu öğrendim inşallah seninde vardır ❣️❣️❣️🤲🏻