Merhaba kızlar çekirge dorukta doğum yapan arkadaşlar elinizde varsa kurdukları masanın fotoğrafını atar mısınız ? Ve de memnun kalıp kalmadığınız durumlar neler ? Ekstra masraf çıktı mı doğum paketi dışında ?
Son olarak çekirge dorukta tahlil ücretleri ne kadar kan ve idrar