Hanımlar bir çok kere sezaryen istegimi sizinle de paylaştım. Ama halen aklımda kalan sorular var yardımcı olursanız çok mutlu olucam😍
-Öncelikle sezaryen en uygun kaçıncı haftada oluyor?
-Benim doktorum bulunduğum şehirde değil 2 buçuk saatlik yol sonunda hastanede oluyorum. Bu durumda son anı beklemesi mümkün değil 😕
-Muhtemelen bir hafta öncesinde falan alınacaktır. Ama bunun herhangi bir zararı olur mu ?
/Elbette en sağlıklısı normal doğum ama istisnalar olabilir. Özellikle tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen. 😍🤰