nezihetekil canım ben çok istiyordum suda doğumu sürekli suda doğum videolarını izliyordum doktoruma sordum ben kesinlikle tavsiye etmem dedi. Suyun sürekli devirdaim yapması lazım o sistemde heryerde yok dedi. Hiç hijyenik değil bebek pis bi suya doğuyor dedi. Sonradan düşününce mantıklı geldi aslında. Siz de iyi araştırın bence.