Herkese merhaba,
Öncelikle 21 haftalık hamileyim. Sağ göğsümün altında yani kaburga kısmında bazen orada böyle birşey kıpırdıyor gibi değişik bir durum oluyor daha sonra da kaburgam batıyor aşırı rahatsız ediyor. Daha sonra geçiyor belli süre sonra yine başlıyor aranızda böyle birşey yasayan var mı ?
Yada sizce neden kaynaklanır ? Fikri olan var mı ?