Dnizsah ESENarslanhan bende 6+4 üm çok hareketliyim hamile olduğumu unutuyorum çoğu zaman ama evham yapma bende çok korkardım ama Allah’a emanet onlar insallah bi de unutmamak lazım sakınan göze çöp batar rahat ol Allah’a bırak sen
cicekhanim ESENarslanhan be de 6.haftada kalp atışlarını duydum ve Nisan ayında düşük geçirdiğim için ben de çok korkuyorum tekrar başıma gelir diye...
Deletedmom0043 ESENarslanhan olur böyle evhamlar ben neler neler yapıyorum bişey olmaz inşallah dediğim gibi tehlikeli bir gebelik yoksa ama varsa kolunu kaldırsanda düşer.
Ozlemm47 ESENarslanhan canım eyer ki düşük riskin yoksa biz kadınlar pinpirikliyiz halbuki gebelik öyle iğne iplik gibi bişi dil tabiki dikkat etmeliyiz ama korku stres en büyük düşmanımız ağır taşıma aşıraya kaçmadan bence iş yapabiliriz
Ozlemm47 Korkmayın kozlar ben 2düşük yaptım bu 3gebeliğim 9+2bugün allahım nasip ederse hiç bişide olmaz çocuklarımıza