Böyle saçmalayan insanları anlayamıyorum. Biz zaten hamileligin stresiyle uğraşıyoruz bide böyle insanlar çıkıyor karşımıza. Ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım zaten stresli geciyodu komşum geldi fazla bağlanma ama kendine dikkat et benim bebegim dogmasina bir gün kala kalbı durdu dedi. O gün bu gündür surekli kendimi dinliyorum bebek biraz oynamasa çıkdırıyorum. En sonunda sağlık ocaklarında olan kalp dinleme cihazindan aldım arada dinliyorum kalbini. Düşün ne hale geldim kimsenin bunu yapmaya hakkı yok. Başından kötü tecrübeler geçenler lütfen bunu kendine biraksın hamile insanların pisikolojisiyle oynamasın. Kalbini dinledigim halde hala ya durursa diyorum. 7 yıldır bebek hasreti çekiyorum zevkini çıkarmak yerine uğraştıgım şeye bak